2015. ápr 14.

Auf Wiedersehen!

írta: gallrobert
Auf Wiedersehen!

P_20140810_112318.jpg_379x505

Hiába volt tegnapelőtt a szülinapom, hiába voltam tegnap fodrászkodni, délután a papi elővette a bőröndjét és elkezdett csomagolni…..Jajjjjj! :(

Azt mondta, most hosszú időre megy el, akár több hónapra is, mert külföldön kapott munkát, és addig a mami lesz a papim. De legyek jó kislány, vigyázzak a kicsikre, és fogadjak szót a maminak, a fiúknak és Főnixnek. És írjam a blogot, mert külföldről fogja olvasni, és szeretné tudni, hogy jól vagyok. Azt is mondta, hogy eredetileg oda akart menni, ahonnan én származom (nem Üllő, hanem Anglia, ami állítólag valami sziget, ami körül sok víz van, de nem értem, hogy került volna oda…), de végül Azur és Suri hazájába megy. Azt mondta, a legrosszabb esetben is, mire vége a nyárnak, ő is jön, és hoz ajándékokat. De az még olyan messze van… És ki fog velem labdázni, kergetőzni, kötelet húzni? Mondtam, hogy vigyen magával, de azt válaszolta, hogy most nem lehet, és amúgy is, csak unatkoznék napközben. Jobb, ha itt maradok és vigyázok a házra. A kicsik nem értik, mi történik, Főnix viszont nagyon szomorú…:(  Én is…! :(

 

Siess haza, Papi! Auf Wiedersehen!

 

-Róóóóózi-

Szólj hozzá

születésnap Főnix Airedale terrier Rózi