2015. már 30.

Nem kertelek!

írta: gallrobert
Nem kertelek!

p1050622_w.jpgNem kertelek, mert nem tudok! Felháborító! Minek a kert, ha nem lehet kimenni? A szomszéd házát festik, így kibontották a kerítést. A papi azt mondta, addig szobafogság van, de nem sok idő, kibírjuk. Egy hét csupán- mondta a szomszéd 10 napja! :( Hmmm.. Remélem, ez nem olyan mint a pénznyelő című film "két hete"!

Egyszer kimentem, de jött az a macska, és ugye, mindenki egyetért, hogy kénytelen voltam utánarohanni a szomszéd kertjébe. A papi nem örült... Én nem értem, miért kellett kiakadni. Senki nem mondta neki, hogy pizsamában, hajnal 5 órakor jöjjön utánam a szomszédba.

p1050633_w.jpgÉn mondtam a papinak, hogy az egyik munkás úgyis olyan dagi, most meg divat a fogyókúra, egy picit meggyorsítanám a dolgot. Nem engedte... Mennyivel egyszerűbb lenne, ha rám hallgatna.

Unatkozom! Még kötelet húzni sincs kedvem felkelni az ágyból....

Mikor lesz már vége? :(

 

-Róóózi-

Szólj hozzá

kert ágy Airedale terrier Rózi