2015. már 20.

Napfogyatkozás

írta: gallrobert
Napfogyatkozás

Nem én voltam......!!!

A papi az előbb megkérdezte, hogy láttam-e a napfogyatkozást.

Én???? Én biztosan nem! Miért kell mindent rám fogni? Azért mert egyszer (na jó, kétszer) leloptam a vajat a konyhaasztalról, még nem én tehetek mindenről. Vigyázzon a saját dolgára, ne gyanúsítgasson!

Aztán mondta, hogy ez nem olyan, hanem a hold a nap elé kerül és olyan mintha elfogyna. Na, ez meg nagyon nem érdekel! Ha a reggelim fogyna el, az már igen! Az már jelentős esemény lenne, de a nap...

Azért kimentem megnézni, hogy boldog legyen, de ott volt a helyén. Nem fogyott el, és nem állt elé senki. Ennyit! Már megint egy emberi hülyeség.. És még ők érzik magukat felsőbbrendűnek.

Cöööö...

 

-Róóóóózi-

Szólj hozzá

napfogyatkozás Airedale terrier Rózi