2015. nov 16.

Ugye vigyáznak rá?

írta: gallrobert
Ugye vigyáznak rá?

Hiába várom az anyukámat, nem jön haza. :(

A Papi sokáig sírt és én nem értettem miért. Azt mondta, hogy azért mert Főnix, az anyukám, meghalt. Én nem tudom mi az, hogy valaki meghal, csak azt látom, hogy a Papi és a Mami nagyon szomorúak. Azt mondta a Papi, hogy amikor valaki meghal, akkor nem jön haza többé. Én ezt sem értem, mert soha nem volt olyan, hogy valaki nem jött volna haza. Mindig mindenki hazajött egyszer. Nemrég a papi nagyon sokáig volt távol és nagyon hiányzott. Úgy mint most Főnix. De a Papi szerint Főnix sokkal-sokkal tovább lesz távol, és sajnos már egyikünk sem fogja látni.

Én nem akarom ezt. Anyu! Én nagyon szeretlek! Kérlek ne haragudj, hogy sokszor rossz voltam és nem fogadtam szót neked! Bocsánat, hogy egyszer kirámoltam a kukát és Te hiába mondtad, hogy nem szabad, nem hallgattam rád, sőt, rábeszéltelek, hogy Te is egyél belőle egy-két falatot. És amikor a Papi észrevette, akkor azt mondta neked, hogy "Főnix! Csalódtam benned! Tőled nem ezt vártam volna!" Én meg nevettem, mert így mi nem kaptunk ki. Most már nagyon bánom, és sajnálom. Ha hazajössz soha többé nem leszek rossz, és szót fogadok, ígérem! :(

Azt is mondta a Papi, hogy olyan a halál, mint amikor találtunk egy kismadarat a kertben ami nem mozgott. Mi játszani akartunk vele, de Főnix nem engedte. Azt mondta a Papi, hogy most Főnix az a kismadár, aki nem megy haza többé a családjához, a barátaihoz. De arra a kismadárra Főnix vigyázott, hogy ne bánthassuk. Akkor rá is vigyázz most valaki? Ugye igen.....??? :(

 

-R-

Szólj hozzá

Főnix