2015. ápr 12.

Remek a hangulatom…

írta: gallrobert
Remek a hangulatom…

….ma van a szülinapom! Már a harmadik! Azt mondta a mami, hogy kb. úgy is viselkedek, mint egy hároméves, de engem jobban érdekel, hogy mit kapok szülinapomra. Tortát, csontot, jutifalit, egy új ágyat, egy új játszópajtást? Vagy mit….?  Kérdeztem is a papitól, de azt mondta, mivel jó kislány voltam, választhatok. Azt szeretném, amit az elsőre, vagy amit a másodikra? Ez több mint zsarolás, ugyanis a másodikra semmit nem kaptam, az elsőre viszont varratkiszedést, szóval egyértelmű, hogy a semmit választottam. L Na, így kell jól eladni a semmit!

Azért mégis kaptam valamit. Egy kisfilmet, ami rólam, az elmúlt három évemről szól. Boldog szülinapot nekem, minden tesókámnak  és köszönöm Főnixnek, hogy jó anya volt, és most is velem van. Remélem, még sokáig….:)

 

 -Róóózi-

Szólj hozzá

születésnap Kutya Főnix Airedale terrier Rózi