2015. ápr 04.

Húsvét

írta: gallrobert
Húsvét

A papi elment a piacra vadászni és vett húst.  Nekem ez a hús-vét! :) De a papi azt mondta, hogy nem egészen, de nem kezdi el magyarázni, mert kicsi vagyok hozzá. Persze, persze… Már megint jön itt a „Rózikám, te ezt nem értheted” szöveggel…

Meg is kérdeztem Suritól, hogy mi az a húsvét. Azt mondta, elég bonyolult, de van egy szokás ilyenkor, hogy a fiúk meglocsolják a lányokat és mondanak egy verset is. El is mondott valami zöld erdőset, meg kék virágosat. Teljesen értelmetlen, mint a legtöbb emberi szokás. De ennél jobban elrémített a locsolás. A papi is próbált már nyáron vízipisztollyal lelocsolni, de amikor elképzeltem Surit, csak egy locsolót láttam nála, abból pedig köszönöm, nem kérek.

De jó fej vagyok, meg okos is, így kicsit átírtam a versét, hogy legyen valami értelme.

 

Íme:

Zöld erdőben jártam,

egy vizslafiút láttam,

meg akart előzni

szabad így menőzni?

 

Puha nyuszi fut a réten

boldog volt, míg el nem értem

szeretem a tapsifület,

de téptem inkább egy kis füvet.

 

Jó lenne a tojás-sonka

pakolnám a pocakomba

nem festek és nem is főzök,

ha meglocsolsz, én megsértődök!

 

Így kívánok minden lánynak

simának és szakállasnak

nagy sétákat, jó étkeket és

kellemes húsvét(el)i ünnepeket!

 

-Róóóózi-

 

Szólj hozzá

húsvét Kutya Airedale terrier Rózi Suri