2015. már 01.

A reklámok túloznak!

írta: gallrobert
A reklámok túloznak!

Ajándék csontnak ne nézd a fotóját, csak edd...!

Kikönyörögtem a papitól, hogy kapok egy szép csontot ha meglesz a 100 rajongója az oldalunknak.

Belement, mondván, úgysem lesz meg idén, jövőre meg elfelejted! De nem kellett 2 nap hozzá, hogy elérjük, így aztán este az orra alá dörgöltem, hogy reggel csontot reggelizünk! :)

Már 5-órakor ébresztettem, hogy: "Papi, papiiiii!!! Reggeliidőőőő van! De nem vette be, és 7-ig várnom kellett erre! :(

Pincsikutya legyek, ha ez ugyanaz a csont amit kiválasztottam. Szóvá is tettem, de Papi csak annyit mondott, hogy a reklámok túloznak, soha nem azt kapod, ami a fotón van. És különben is, ajándék csontnak ne nézd a fotóját, csak edd! :(

Azért finom volt, be is vágtam villámgyorsan, de kérdem én, hogy minek kérdezi meg amikor vadászni megy piacra, hogy mit hozzon, ha úgysem azt ejti el. Ilyen ez a vadászszakma...

 -Róóózi- és a szakállasok :)>

Szólj hozzá

reggeli csont Airedale terrier